Vecka 10

Jag är galet trött... Jag typ döör, fatta hela helgen sitta på en jävla hylla och säga siffror lixom. Skaffa ett LIV!! Jaja, det kunde ju ha varit värre. Jag kunde ju ha suttit fast i toppen av en tall eller nått. Fast då hade jag inte behövt säga siffror iaf... Anyway, jag har spelat en del Pokémon i helgen, jag kom värsta långt och hade en Geodude på level 21 som var typ oslagbar! Och ett Totodile på level 17 som backup. Jag slog nästan han den onda killen som snodde Chikorita från Prof. Elm, men hans Chikorita hade utvecklats och alla mina Pokémon svimmade av hans razor leaf. Sen när jag försökte igen så DOG hela spelet!!! Och det är typ mongo, så det går inte att spara. Jag blev fett ledsen. Jag vill ha ett gameboy. Ett riktigt gameboy, sånt därnt fult gammalt. Med Pokémon ofc! En vacker dag kanske jag får tag i ett :)  Vi kanske borde göra matte, men vem orkar lixom. Men det kunde ju vara värre, vi kunde ju ha haft engelska med ondskan (tack och lov att vi inte har det, peppar peppar ta i trä *tar på ditt huvud*) Man längtar ju inte tillbaka till dom dagarna... Men vi kunde ju ha haft det värre, vi kunde ju ha... nää värre än så blire junte. Jaja, jag orkar inte skriva mer. Jag somnar snart stående.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0