Vecka 11

Huvudet är typ som dåligt blandad deg. Allting är bara segt och fail. Der lär bli en intressant dag, ska till Goran också. Jag vet inte, usch! Jaja, det har blivit en del Pokémon, ofc! Jag har lärt mig spara också *happyface* men nu kommer jag inte vidare. Det är ett träd (som egentligen är en pokémon) i vägen eller så är det en fucking sten i vägen i the dark cave. Jag blir ledsen, för jag kommer inte vidare... ): ikväll ska jag tydligen hjälpa Jane med barnen i bågskytteskolan. Asfail. Åååh, jag är inne på http://www.twilightsweden.se/ och i headern står det "jag kände en lätt, onaturlig bris och öppnade ögonen. Löven på en liten lönn bredvid mig skälvde i vinddraget efter honom. Han var borta." och det gör verkligen ont i hjärtat. Han är ett riktigt nöckel i andra boken. Alltså jag skojar inte, det gör verkligen ont i hjärtat. Vi ska ha muntlig redovisning i svenska imorn. Vi ska diskutera böcker i grupp. Gissa vilken jag ska prata om... Jo "När jag hör Din röst" (alltså New Moon) hehe, vem är förvånad? Jag kommer väl bryta ihop när jag ska beräta om det. Men vi hörs(;


Puss


Kommentarer
Postat av: CesaR

Jag tycker du klarade dig riktigt bra med redovisningen :D du fylde i allt jag missa XD



puss <3

2009-03-12 @ 17:29:28
URL: http://chisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0